• Succesvolle autowasdag bij hoofdsponsor autobedrijf Zieleman

• Op 25 februari werd de voetbalvrije zaterdag door de selectie en kaderleden van S.V. Nieuwleusen 1 gebruikt om zich in te zetten voor het goede doel:Stichting Hand in Hand.

Samen met leden van de sponsorcommissie en verenigingsbestuur werden er 138 auto’s gewassen. Van 9.00 tot 17.00 uur was het een drukte van belang in het Car Wash Center van autobedrijf Zieleman aan de Burgemeester Backxlaan 206.

In groepjes van vier personen werd er door iedereen een uur hard gewerkt. Soms stonden er een rij auto's vanaf de Burg. Backxlaan tot aan de wasstraat. De gebroeders Wilco en André Zieleman stelden de dagopbrengst beschikbaar aan de Stichting Hand in Hand en S.V. Nieuwleusen. Als dank hiervoor ontvingen beide heren een mooie bos bloemen.

Binnenkort wordt er een cheque aangeboden aan de Stichting Hand in Hand, die als doelstelling heeft om gehandicapte inwoners, langdurig zieken en ernstig zieken in Nieuwleusen en omgeving een steuntje in de rug te geven. Ook bieden zij hulp wanneer de officiële instanties dit niet kunnen bieden.

In het verleden werd er een voetbaltoernooi gehouden op sportpark ’t Klaverblad, een gedeelte van de clubhuisopbrengst ging naar de Hand in Hand. Nu gebeurt dit al enkele jaren op deze manier, met dank aan hoofdsponsor autobedrijf Zieleman natuurlijk. De spelers van S.V. Nieuwleusen laten zien dat hun energie verder gaat dat hun succesvolle optreden in de 2e klasse J Oost.

• Op de foto's van links naar rechts:

Sander Lefers, Saake Malestein, Hendrik Jan Huzen, Dinant Bollemaat, Kris Tinholt, Erwin Goutbeek, Randy Vink, Erwin van Leussen, Gerrit Schoonhoven en Alie Oostra.