• Sponsor worden van S.V. Nieuwleusen ?

S.V. Nieuwleusen is een bruisende en sterk groeiende vereniging. De club telt meer dan 800 leden waar zowel prestatief als recreatief gevoetbald kan worden. S.V. Nieuwleusen biedt u als sponsor verschillende mogelijkheden om uw bedrijf breed onder de aandacht te brengen. Daarnaast worden er voor de sponsoren diverse activiteiten georganiseerd. Voor onze vereniging zijn sponsoren onmisbaar om de contributie betaalbaar en de faciliteiten op een aanvaardbaar niveau te houden.

Sponsormogelijkheden

S.V. Nieuwleusen biedt u meerdere mogelijkheden tot sponsoring. Wij verwelkomen u graag als shirtsponsor, bordsponsor of pakketsponsor. Sponsoren verbinden zich voor tenminste vier jaar aan onze vereniging. Neemt u anders eens een kijkje op ons sportpark of kijkt hier eens virtueel rond. Deze video is opgenomen in 2020 tijdens de corona pandemie waarmee we aandacht vroegen  om lokaal, bij onze sponsoren, te kopen.

Binnen de pakketsponsoring bieden wij het volgende mogelijkheden aan:

Sponsor worden?
    Heeft u interesse? Wilt u meer informatie over de mogelijkheden die het sponsorschap bieden of wilt u direct sponsor worden? Stuur een email aan sponsoring@svnieuwleusen.nl. Onze relatiebeheerders nemen dan z.s.m. contact met u op.