• Nieuwleusen SV JO7 (4x4)

• Trainingsschema

Dag Tijd Veld
    Maandag 17:00 - 18:00 Veld 4
    Vrijdag (Voetbalschool) 16:30 - 17:30 Veld 4
  • Team indeling

NaamRolFunctie
    Gelderman, BasTeamspeler

Er zijn 10 teamleden van wie de naam vanwege privacyredenen niet getoond wordt.

• De JO7(Jeugd Onder 7) is de volgende stap nadat je als jonge voetballer bij Jong Oranje de eerste vrijblijvende voetbalervaringen hebt opgedaan. Bij de F-League wordt je dan ook volwaardig lid van S.V. Nieuwleusen. Ook als je niet bij Jong Oranje hebt gespeeld maar al wel 6 jaar bent, dan kun je bij JO7 komen.

JO7 speelt al echte wedstrijden in een 4 tegen 4 formatie op een kwart voetbalveld en met behulp van kleine 3 meter doelen.

Halverwege het seizoen, december, zullen we kijken of er spelers kunnen doorstromen naar de JO8 veldcompetitie. Op die manier kunnen spelers die al een seizoen 4x4 hebben gespeeld en de leeftijd hebben bereikt, gaan doorgroeien naar 6×6 in een KNVB competitie, als voorbereiding op het volgende seizoen.

Dit jaar zijn we gestart met 1x JO7 team doordat veel spelers van het vorige seizoen zijn doorgeschoven naar de JO8 categorie. Normaal gesproken zien we dat gedurende het jaar de 4x4 uitgroeit naar 2 of 3 teams.

Naast de teamtraining op maandag doen alle spelers van de JO7 (4×4) spelers mee aan de trainingen van Voetbalschool Nieuwleusen, die iedere vrijdagmiddag (16:30 – 17:30) wordt gegeven. Dit is een gezamenlijke circuit/techniek training voor de onderbouw teams.

• De F-League speelt in een eigen onderlinge competitie. Deze competitie is een samenwerking van de omliggende clubs zoals USV, ASC’62, SV Dalfsen, JCO Ommen, SC Balkbrug en SC Lemele. De ene week speel je thuis en de andere uit.

Om het allemaal nog wat echter te laten lijken vertegenwoordigd iedere club een land.  S.V. Nieuwleusen vertegenwoordigt Spanje.
    Er wordt gespeeld onder de volgende teamnamen: Barcelona, Real Madrid, Valencia, Sevilla en Espanyol, afhankelijk van hoeveel teams we kunnen maken.

De JO7 speelt in shirts met opdruk van onze sponsoren: Autobedrijf Zieleman en PLUS Luuk Tijs. De shirts zijn oranje, wit en zwart.

Op een wedstrijddag worden er 2 tot 3 wedstrijdjes van 15 tot 20 minuten gespeeld.

Gedurende de winter (half december tot half februari) zal er in diverse zalen in de omtrek worden gespeeld in een winterzaalcompetitie.