• Kleding

S.V. Nieuwleusen heeft een kledingcontract met Voetbalshop.nl uit Zwolle. Voetbalshop.nl voert het merk Hummel. Dat houdt in dat alle kleding voor de teams bij Voetbalshop.nl wordt besteld door de kledingcommissie. Door op deze manier gezamenlijk in te kopen, kunnen we veel geld besparen.

Wedstrijdtenue:
    Alle teams zijn voorzien van een tas met wedstrijdshirtjes van een sponsor. Ieder spelend lid krijgt een wedstrijdbroekje en wedstrijdsokken van de vereniging. Houd deze netjes en gebruik dit broekje en deze sokken alleen voor wedstrijden en niet voor de training. Ga hier zorgvuldig mee om. Alle wedstrijdbroekjes en sokken van alle spelende leden worden om de twee jaar vervangen. (start augustus 2022)

Trainingsjas jeugd:
    De jeugd van O8 t/m O19 krijgt een trainingsjas van S.V. Nieuwleusen met eigen initialen en het logo van S.V. Nieuwleusen op de borst, en op de rug ‘S.V. Nieuwleusen’. Dit jasje wordt middels een kleine bijdrage verrekend via de contributie. Elke twee jaar worden de jasjes vervangen. (start augustus 2022) Het trainingsjasje wordt op moment van verstrekking eigendom van de speler. Van het jeugdlid wordt verwacht dat het trainingsjasje op wedstrijddagen wordt gedragen.

Een bijpassende broek is voor eigen rekening te bestellen via de clubshop.

Webshop
    Daarnaast kan iedereen individueel kleding bestellen via onze clubshop.
    Dit kan met of zonder logo van S.V. Nieuwleusen of bijvoorbeeld met je eigen naam.

Mocht je tussentijds een nieuw wedstrijdbroekje, wedstrijdsokken of een trainingsjas willen, kun je die voor eigen rekening bestellen via de clubshop.

Gevonden voorwerpen:
    Alle gevonden kleding en voorwerpen liggen in het kleedkamer gebouw bovenaan de oranje trap.
    (tussen kleedkamer 8 en 9).

• De kledingcommissie:

E-Mail: kleding@svnieuwleusen.nl