• Jaarverslag Club van 100 seizoen 2021-2022

• Inleiding.

Na twee gebroken seizoen door COVID 19 eindelijk weer een compleet voetbalseizoen. Helaas geen ledenavond, geen speler(ster) en talenten van het jaar, maar wel volop voetbal.

Bestuur.

De samenstelling van het bestuur onderging geen wijzigingen.

Leden.

Per 30 juni 2022 heeft de Club van 100 drieëntachtig leden. Zeventien nieuwe leden en twee bedankjes. Herman van den Berg is ons ontvallen.

Teamondersteuning.

De Club van 100 heeft in goed overleg de jaarlijkse facilitering van het Heren 1 en 2 niet uitgekeerd. Deze teams zijn voornemens in het seizoen 2022-2023 weer een trainingskamp in Portugal te organiseren en willen dan hun dubbele bijdragen benutten. JO19-1 en Vrouwen 1 hebben wel een jaarlijkse premie ontvangen. Ook heeft Heren 1 de periode – en kampioenspremie ontvangen. Vrouwen 1 ontving een periodepremie.

S.V. Nieuwleusen Vrouwen 1 pakt periodetitel.

Zaterdag 4 juni heeft de vrouwelijke equipe van S.V. Nieuwleusen op de valreep de periodetitel gepakt. Helaas geen promotie. Wel een teamuitje naar Haarlem.

• S.V. Nieuwleusen 1 zet kroon op schitterend seizoen.

Een prachtige sfeer voltrok zich dinsdagavond 10 mei 2022 op sportpark De Balk in Balkbrug. Met de bus, auto of op de fiets, Nieuwleusen liep leeg om in Balkbrug bij de kampioenswedstrijd te zijn. VV Avereest werd met 1-3 verslagen en dus kampioen in de derde klasse D Noord.

• Het seizoen 2021-2022 wordt afgesloten in Eibergen, waar afscheid wordt genomen van de stoppende spelers Mark de Weerd en Gerrit Zegveld.

Heren 2.

Heren 2 deed aardig mee in de 2e reserveklasse. En sloot het  “voetbalseizoen” af in Hoorn.

JO19-1.

JO 19-1 deed goed mee in de 4e divisie. Tijdens de winterstop hadden zij een trainingskamp in Portugal.

Ledenavond 2022.

De komende ledenavond zal op een vrijdagavond tijdens het lopende seizoen zijn. Het bestuur is nog steeds op zoek naar een aansprekende gast, die ons kan meenemen in hem of haar wereld.

Tot ziens op sportpark ´t Klaverblad.

Het bestuur van de Club van 100 zal blijven proberen er een echte Club van Honderd (aantal leden) van te maken. Maar help ons gerust om de supporters die op zaterdag naast jullie aan de lijn staan enthousiast te maken voor deze mooie club.

Annelies Kooiker - Westerik, Henri Vasse, Henry Nijland en Hendrik Jan Huzen.